Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentartcolorbox has a deprecated constructor in /home/public/sites/www.green-well-westland.nl/plugins/content/artcolorbox/artcolorbox.php on line 19

26 september 2012, Het Hele Westland

Drie projecten Agro AdviesBuro genomineerd

Drie projecten van Agro AdviesBuro zijn genomineerd voor verschillende prijzen. De projecten zijn genomineerd voor de Innovation Award 2012 van Stichting Warmtenetwerk. Het gaat om het aardwarmteproject Koekoekspolder, het aardwarmteproject Green Well Westland en het warmtenetwerk tussen de afvalverwerker Afvalzorg en bromeliaveredelaar Corn Bak B.V. te Assendelft. Alle drie projecten zijn in 2012 gereed gekomen en zijn tezamen goed voor een besparing van ca. 13.000.000 m³ a.e. en een CO² reductie van ca. 23 Kiloton. Het project Green Well Westland (Kwekerij Zeurniet, Kwekerij G. Verkade B.V., Shadowplant, Zwingrow en Kwekerij J.C.M. Mulder) is tevens genomineerd voor de Westland Inspiration Award.